بیماری کلیوی مرحله بیمار 4 با کراتینین 445 دیالیز جلوگیری از با ها Exito
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی مرحله بیمار 4 با کراتینین 445 دیالیز جلوگیری از با ها Exito

بیماری کلیوی بیمار مرحله 4 با کراتینین 445 دیالیز جلوگیری از با ExitoEsta یک داستان واقعی است که بیمار در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت من امیدوارم که این داستان می تواند برخی از شجاعت برای مبارزه با این بیماری مزمن را اتفاق افتاده است.

OH سلیمان کره ای است اما در حال حاضر در امریکا زندگی می کند. دولت خود را در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است. قبل از آمدن به اینجا کراتینین سرم خود 445 بود، اوریک اسید 517، همچنین دارای بسیاری از دست دادن پروتئین، پروتئین در ادرار 3.93 گرم بود. برای درمان بیماری خود، نه تنها در کره سعی روش های بسیاری، مواد مخدر نیز به امریکا تلاش کرده اند، هنوز هیچ بهبود، با دکتر خود نشان می دهد آماده شدن برای دیالیز، اما او نمیخواهد به آن را با پول نقد.

برای جستجوی یک درمان جایگزین، او را به بیمارستان ما برای درمان آمد، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. پس از 20 روز درمان، کراتینین سرم خود را کاهش به 330، اسید اوریک کاهش می یابد به 164. سپس پس از 10 روز دیگر از درمان، کراتینین سرم او کاهش می یابد به 179. همچنین پروتئین خود در ادرار نیز بهبود زیادی، پروتئین در ادرار از 3.93 گرم به 1.86 گرم کاهش می یابد.

زیر را در خصوص گزارش این بیمار قادر به خواندن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهبود آنها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان خود را و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com درون خطی ارسال و یا دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام پایین به طور مستقیم ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: